Bungalows 4 places
Bungalows 4 places al Càmping Ecològic Lava Garrotxa
Bungalows 4 places al Càmping Ecològic Lava Garrotxa. Bungalows de fusta, totalment equipats de 30 metres quadrats amb Terrassa exterior. Distribuïts en la cuina menjador amb taula, cadires, TV, nevera, microones , fogons, estris bàsics de cuina i kit de neteja.
Dues habitacions dobles amb la roba de llit equipada amb nòrdics i també mantes als armaris per si fa falta. El quarto de bany amb banyera, WC i lavabo. Cal portar les tovalloles que no estan incloses als bungalows
A la terrassa també hi ha una taula i bancs per poder menjar fora. Zona enjardinada per cada bungalow. Zona de pàrquing exclusiu pels clients dels bungalows. No s’admeten animals.
Normes i condicions
Recepció
Check in a partir de les 16:00h
Check out fins a les 12:00h
Segons disponibilitat es pot allargar el check out +30€ per sortir fins a les 19:00h del mateix dia.
Fiança 100€ en efectiu per a desperfectes. Es revisarà el bungalow a la sortida i es farà la devolució si tot es correcte.
Cal portar les polseres identificatives del càmping
Horari de recepció i atenció al client de 9:00h a 21:00h
Convivència
Prohibit portar animals a la zona de bungalows i també a l’interior
Mantenir silenci de 00:00h a 08:00h
Recordem que si transiteu amb els vehicles heu de parar atenció dels nens petits.
Visites
A la zona dels bungalows només poden accedir les persones allotjades. Cal garantir la tranquil·litat, comoditat i intimitat dels clients
Hi ha zones comunes per poder gaudir amb les seves visites si es que ho necessiten: les àrees de barbacoes, el bar-restaurant, l’àrea del lava parc.
Cal que passin a recepció per acreditar-se i abonar la tarifa corresponent a la seva visita.
Recordar que a les abans de les 19h han d’haver abandonat l les instal·lacions.
Instal·lacions i serveis

2 habitacions


i mantes

taula i cadires



amb banyera


(segons disponibilitat)

(segons disponibilitat)


Informació COVID-19
Si degut a la situació d’emergència ens veiem obligats a tenir les instal·lacions tancades, la paga i senyal no es perd, sinó que es farà un bonus per utilizar fins el 31 de desembre de 2021.